| | Набор и генерация | |
|
+7Ахав Ледомир Ферзь Чогуир Арди Вест Norther Petrovna Участников: 11 | |
Автор | Сообщение |
---|
Ахав
Сообщения : 694
Лист персонажа Ник игрока: Классы: BARB,FIGH,SCOU,RANG Раса: Neantarthal
| Тема: Re: Набор и генерация Чт 05 Июл 2012, 10:57 | |
| Вау! Видимо, был шортрест и был milestone? Прошу Ахаву добавить права на Арену, почему-то на эту ветку права есть, а на основную нет. | |
| | | Petrovna Storyteller
Сообщения : 2313
| Тема: Re: Набор и генерация Чт 05 Июл 2012, 11:30 | |
| У Ферзя есть права на арену если перелогиниваться влом, тогда я добавлю из дома, когда доберусь до компа там из админки надо. | |
| | | Petrovna Storyteller
Сообщения : 2313
| Тема: Re: Набор и генерация Чт 05 Июл 2012, 14:15 | |
| Ой, а Кота откачали? Можно им пойти? Дайте ему еще один шанс пажаласта | |
| | | Чогуир
Сообщения : 643
Лист персонажа Ник игрока: Классы: Rogue7/Fighter1 Раса: Human
| Тема: Re: Набор и генерация Чт 05 Июл 2012, 20:25 | |
| Откачали, откачали. У Кота осталось 24/27 и хп и последний сурж. Если есть чем - долечивайтесь заочно) | |
| | | Ферзь
Сообщения : 432
Лист персонажа Ник игрока: Классы: Rogue 1 [PF] / Wizard (Divination specialist) 4 [PF] / Unseen Seer 3 [CM] Раса: Human
| Тема: Re: Набор и генерация Пн 09 Июл 2012, 08:58 | |
| А который из вражеских персонажей утонченный Эландрин? Блейн с детства обожает обижать утонченных. | |
| | | Petrovna Storyteller
Сообщения : 2313
| Тема: Re: Набор и генерация Пн 09 Июл 2012, 09:04 | |
| Ааа, я начала писать раньше, чем ты запостил ))) Шифтерские расовые предрассудки совпадают ))) | |
| | | Чогуир
Сообщения : 643
Лист персонажа Ник игрока: Классы: Rogue7/Fighter1 Раса: Human
| Тема: Re: Набор и генерация Ср 18 Июл 2012, 08:22 | |
| Как я и говорил - получайте +3 уровня. Можете брать других персонажей, если хотите, лут можно передавать | |
| | | Ледомир
Сообщения : 643
Лист персонажа Ник игрока: Dhoine Классы: cliric 4/ fighter 1 Раса: человек
| Тема: Re: Набор и генерация Пт 20 Июл 2012, 08:06 | |
| Вот апнул Рика до 5-го левела. Но хотелось бы еще деньжат на покупку всякого лута. - Спойлер:
Player Рик Racial Traits (Drow){FRPG 8} Sorc 5 Speed: 6 squares; Vision: Darkvision; Medium Alignment: Good; Languages: Common, Elven
HP 24+5*5=49 Bloodied 24; Healing Surge 6; Surges Per Day 7 Initiative 4+2=6; Action Points 1
Abilities 10 (+0) Strength 13(+1) Constitution [2p+1 4-й левел] 19 (+4) Dexterity [9p+2 racial+1за 4-й левел] 8 (-1) Intelligence 12 (+1) Wisdom [2p] 18 (+4) Charisma [9p+2 racial]
Defenses AC 16 [10+4 Dex+ 2lvl]; Fortitude 12[10+1 Con+2lvl]; Reflex 16 [10+4 Dex+ 2lvl];Will 18 (10+4 Cha+2lvl +2 class]
Feat Rising Spellfury{AP 127} when you use sorcerer at-will power and hit one enemies, you gain +2 bonus damage with ranged and melee attack powers until end of your next turn
Battle Caster Defense (PHB3) Benefit: You gain a +4 bonus to AC against AoO that you provoke when using a ranged or an area power.
Distant Advantage (PHB2) - 4 lvl Benefit: You gain combat advantage for ranged or area attacks against any enemy flanked by your allies.
Skills +6 Acrobatics +6 Arcana * +2 Athletics +11 Bluff * +6 Diplomacy +3 Dungeoneering +7 Endurance * +3 Heal +3 History +3 Insight +6+2race Intimidate +3 Nature +3 Perception 1 Religion +6+1race Stealth +6 Streetwise +6 Thievery
Basic Attacks
Fey Origin: Your ancestors were native to the Feywild, so you are considered a fey creature for the purpose of effects that relate to creature origin.
Trance: Rather than sleep, drow enter a meditative state known as trance. You need to spend 4 hours in this state to gain the same benefits other races gain from taking a 6-hour extended rest. While in a trance, you are fully aware of your surroundings and notice approaching enemies and other events as normal.
Lolthtouched: Once per encounter, you can use either the cloud of darkness power or the darkfire power.
Cloud of Darkness Drow Racial Power A shroud of blackness descends around you, hiding you from sight. Encounter Minor Action Close burst 1 Effect: The burst creates a cloud of darkness that remains in place until the end of your next turn. The cloud blocks line of sight, squares within it are totally obscured, and creatures entirely within it are blinded until they exit. You are immune to these effects.
Darkfire Drow Racial Power A flickering halo of purple light surrounds the target, making it easier to hit. Encounter Minor Action Ranged 10 Target: One creature Attack: 8 [Charirma+4] vs. Reflex Increase to +6 bonus at 11th level and +8 bonus at 21st level. Hit: Until the end of your next turn, all attacks against the target have combat advantage, and the target cannot benefit from invisibility or concealment.
Class Features Class Features: Spell Source STORM MAGIC {AP}
Storm Power: You gain a bonus to the damage rolls of arcane powers equal to your Dexterity modifier. The bonus equals your Dexterity modifier + 2 at 11th level and your Dexterity modifier + 4 at 21st level.
Storm Soul: You gain resist 5 thunder and resist 5 lightning. This resistance increases to 10 at 11th level and 15 at 21st level. While this resistance is active, your arcane powers ignore all targets' resistance to that damage type up to the value of your resistance. If you are hit by an attack, you can end this resistance as an immediate interrupt to gain a +4 power bonus to all defenses until the end of your next turn. If you do so, the resistance returns after you take a short rest or an extended rest. Storm's Embrace: When you roll a natural 20 on an attack roll for an arcane power, wind surges around you and your enemy. You can push the target 1 square and then fly a number of squares equal to 1 + your Dexterity modifier after applying the attack's other effects.
At-Will Powers
Lightning Strike Sorcerer Attack 1 {AP} Li8htnin8 strikes your foe and then ricochets to another enemy. At-Will. Arcane, Implement, Lightning Standard Action Ranged 10 Target: One creature Attack: Charisma vs. Reflex Hit: 1d8+4Dex +4 Charisma modifier lightning damage. A creature of your choice other than the target and within 10 squares of the target takes lightning damage equal to your Dexterity modifier. Storm Magic:Youcan apply your Storm Power bonus (4) either to the damage roll against the target or to the damage taken by the enemy within 10 squares of the target.
Storm Walk Sorcerer Attack 1 The thunder of your steps batters your foe. At Will Arcane, Implement, Thunder Standard Action Ranged 10 Target: One creature Attack: Charisma vs. Fortitude Hit: 1d8 + 4Dex +4Carisma modifier thunder damage. Effect: Before or after the attack, you shift 1 square.
Encounter Powers
Thundering Roar Sorcerer Attack 1 {AP} You emit the thundering roar of a hunting lion, deafening crea· tures near you. Encounter. Arcane, Fear, Implement, Thunder Standard Action Close blast 3 Target: Each creature in blast Attack: Charisma vs. Fortitude Hit: 2d6 +4Dex +4Charisma modifier thunder damage, and the target takes a -2 penalty to attack rolls until the end of your next turn.
Dancing Lightning (PH2) Sorcerer Attack 3 As lighting strikes your foe, thunder batters creatures around it. Encounter Arcane, Implement. Lightning, Thunder Standard Action Ranged 10 Target: One creature Attack: Charisma vs. Reflex Hit: 2d10 + 4Dex +4Charisma modifier lightning damage, and each creature adjacent to the target takes thunder damage equal to your Charisma modifier.
Daily Powers Shocking Magnetism Sorcerer Attack 1 {AP} You become a conduit for liahtnina. The pulsina eneray accumulates within your body; enablina you to shock those who come near. Daily * Arcane, Implement, Lightning Standard Action Ranged 10 Target: One or two creatures Attack: Charisma vs. Reflex Hit: 3d6+4Dex +4 Charisma modifier lightning damage, and you pull the target 4 squares Effect: Until the end of the encounter, each creature that starts its turn adjacent to you takes lightning 4 damage You can dismiss the effect as a free action.
Reeling Torment Sorcerer Attack 5 Your hold on your enemy's mind lets you move your foe. tormented by spasms, around the battlefield. Daily Arcane, Charm, Implement, Psychic Standard Action Ranged 10 Target: One creature Attack: Charisma vs. Will Hit: 3d8 + 4Dex +4 Charisma modifier psychic damage. At the start of each of the target's turns, you can slide the target 3 squares as a free action (save ends). Miss: Half damage. At the start of each of the target's turns, you can slide the target 1 square as a free action (save ends).
Utility Power Spatial Trip (Arcane Power 30) You spin around, releasing a blazeof golden energy. As you finish your revolution, you disappear and reappear ashort distance away. Encounter * Arcane, Teleportation Move Action * Personal Effect: You teleport a number of squares equal to half your speed.
Gear Standard Adventurer’s Kit 15 gp 33 lb Cloth armor (basic clothing) 1 gp 4 lb +84 gp
| |
| | | Petrovna Storyteller
Сообщения : 2313
| Тема: Re: Набор и генерация Пт 20 Июл 2012, 08:19 | |
| А с новым лутом-то чего делаем? продаем? Перчатки и амуль можт пригодятся кому-то. А тряпошку как раз Рику можно выдать. | |
| | | Ферзь
Сообщения : 432
Лист персонажа Ник игрока: Классы: Rogue 1 [PF] / Wizard (Divination specialist) 4 [PF] / Unseen Seer 3 [CM] Раса: Human
| Тема: Re: Набор и генерация Сб 21 Июл 2012, 08:51 | |
| ====== Created Using Wizards of the Coast D&D Character Builder ====== Zak Kon, level 5 Tiefling, Paladin Build: Virtuous Paladin Versatile Expertise: Versatile Expertise (Heavy Blade) Versatile Expertise: Versatile Expertise (Holy Symbol)
FINAL ABILITY SCORES Str 14, Con 11, Dex 8, Int 14, Wis 15, Cha 19.
STARTING ABILITY SCORES Str 14, Con 11, Dex 8, Int 12, Wis 14, Cha 16.
AC: 22 Fort: 16 Reflex: 18 Will: 18 HP: 50 Surges: 10 Surge Value: 12
TRAINED SKILLS Religion +9, Insight +9, Intimidate +11, Diplomacy +11
UNTRAINED SKILLS Acrobatics -3, Arcana +4, Bluff +8, Dungeoneering +4, Endurance -2, Heal +4, History +4, Nature +4, Perception +4, Stealth -1, Streetwise +6, Thievery -3, Athletics
FEATS Level 1: Turathi Weapon Training Level 2: Improved Defenses Level 4: Versatile Expertise
POWERS Lay on Hands: Lay on Hands Paladin at-will 1: Enfeebling Strike Paladin at-will 1: Ardent Strike Paladin encounter 1: Dazzling Flare Paladin daily 1: Majestic Halo Paladin utility 2: Bless Weapon Paladin encounter 3: Righteous Smite Paladin daily 5: Sign of Vulnerability
ITEMS Scimitar, Plate Armor, Heavy Shield | |
| | | Чогуир
Сообщения : 643
Лист персонажа Ник игрока: Классы: Rogue7/Fighter1 Раса: Human
| Тема: Re: Набор и генерация Вс 22 Июл 2012, 10:15 | |
| Установил, посмотрел пока мельком, вроде все здорово и все работает. Правильно я понимаю, каждый может сгенерить своих персонажей в нем, передать мне чарлисты и я смогу просматривать их в билдере? (там кажется и просмотровщик для листов кажется есть какой-то)
Для меня главное иметь удобную инфу, особенно ту что касается атак и умений, влияющих на атаки, иначе количество ошибок расчетов у меня еще вырастет, оно и так слишком большое) | |
| | | Ферзь
Сообщения : 432
Лист персонажа Ник игрока: Классы: Rogue 1 [PF] / Wizard (Divination specialist) 4 [PF] / Unseen Seer 3 [CM] Раса: Human
| Тема: Re: Набор и генерация Вс 22 Июл 2012, 17:56 | |
| Ага, так будет довольно удобно. С Билдером там главнное его обновить с помощью CBLoader, у меня не получалось обновить, пришлось повозиться-пошаманить, но в итоге всё получилось. Кстати, насколько я понял, для персонажа уровня N как я понял нормально иметь N шмоток с уровнями 1,2,3,...,N. Просто если по три уровня левелить, то будет перекос, заключающийся в том, что шмоток будет меньше чем надо. Может, просто все себе будут выбирать в момент левелапа по три шмотки 3,4 и 5 уровня? | |
| | | Чогуир
Сообщения : 643
Лист персонажа Ник игрока: Классы: Rogue7/Fighter1 Раса: Human
| Тема: Re: Набор и генерация Пн 23 Июл 2012, 07:58 | |
| Давайте тогда вообще упраздним лут и сделаем так:
сейчас все получают +3 уровня и две шмотки 3 и 4 уровня
далее за первый бой в тройке - шмотку 5 уровня за второй бой - шмотку 6-го уровня за всю тройку - снова +3 уровня и шмотку 7-го уровня
и так далее. Тогда за каждый бой получится награда | |
| | | Ферзь
Сообщения : 432
Лист персонажа Ник игрока: Классы: Rogue 1 [PF] / Wizard (Divination specialist) 4 [PF] / Unseen Seer 3 [CM] Раса: Human
| Тема: Re: Набор и генерация Пн 23 Июл 2012, 08:46 | |
| Поддерживаю, только надо ещё в момент когда +3 уровня возможность поменять одну шмотку. А то некруто будет на 10 уровне иметь перчатки десятого уровня, а меч второго. Захочется же поменять.чтобы наоборот было. | |
| | | Petrovna Storyteller
Сообщения : 2313
| Тема: Re: Набор и генерация Пн 23 Июл 2012, 09:59 | |
| Ну то есть я так понимаю разным своим персам можно брать разные шмотки?
Извиняюсь, что тяну, у меня тут форсмажоры, котэ почти дорисован, только в шаблон надо вбить, буду очень стараться сегодня сделать ))) | |
| | | Чогуир
Сообщения : 643
Лист персонажа Ник игрока: Классы: Rogue7/Fighter1 Раса: Human
| Тема: Re: Набор и генерация Пн 23 Июл 2012, 10:47 | |
| Спешки нет, генерьтесь и ищите свои плюшки) Разным персонажам пусть будут разные шмотки.
Смену шмоток на левелапе тоже поддерживаю. | |
| | | Сильвер
Сообщения : 361
Лист персонажа Ник игрока: Классы: Раса:
| Тема: Re: Набор и генерация Пн 23 Июл 2012, 14:53 | |
| Если это все же останется Жралин:
====== Created Using Wizards of the Coast D&D Character Builder ====== Жралин, level 5 Dwarf, Battlemind Build: Harrier Battlemind Psionic Study: Persistent Harrier
FINAL ABILITY SCORES Str 11, Con 21, Dex 10, Int 8, Wis 17, Cha 10.
STARTING ABILITY SCORES Str 11, Con 18, Dex 10, Int 8, Wis 14, Cha 10.
AC: 22 Fort: 17 Reflex: 14 Will: 17 HP: 60 Surges: 14 Surge Value: 15
TRAINED SKILLS Heal +10, Endurance +12, Athletics +5
UNTRAINED SKILLS Acrobatics, Arcana +1, Bluff +2, Diplomacy +2, Dungeoneering +7, History +1, Insight +5, Intimidate +2, Nature +5, Perception +5, Religion +1, Stealth, Streetwise +2, Thievery
FEATS Level 1: Dwarven Weapon Training Level 2: Melee Training (Constitution) Level 4: Deadly Draw
POWERS Battlemind at-will 1: Conductive Defense Battlemind at-will 1: Iron Fist Battlemind daily 1: Living Fortress Battlemind utility 2: Psionic Vigor Battlemind at-will 3: Lodestone Lure Battlemind daily 5: Aspect of Living Stone
ITEMS Frost Fury Waraxe +1, Reinforcing Scale Armor +1, Preservation Shield Heavy Shield (heroic tier) ====== Copy to Clipboard and Press the Import Button on the Summary Tab ====== | |
| | | Сильвер
Сообщения : 361
Лист персонажа Ник игрока: Классы: Раса:
| Тема: Re: Набор и генерация Пн 23 Июл 2012, 15:13 | |
| Я так понял, что с определенного момента для оффлайновой версии обновления выпускать перестали? Для всех книг из разрядя heroes of ... велкам ту онлайновый билдер, по подписке. | |
| | | Petrovna Storyteller
Сообщения : 2313
| Тема: Re: Набор и генерация Пн 23 Июл 2012, 19:24 | |
| ====== Created Using Wizards of the Coast D&D Character Builder ====== Кот, level 5 Razorclaw Shifter, Ranger Build: Archer Ranger Fighting Style: Archer Fighting Style Ranger: Prime Shot
FINAL ABILITY SCORES Str 12, Con 10, Dex 21, Int 8, Wis 16, Cha 10.
STARTING ABILITY SCORES Str 11, Con 10, Dex 18, Int 8, Wis 14, Cha 10.
AC: 20 Fort: 15 Reflex: 19 Will: 16 HP: 42 Surges: 6 Surge Value: 10
TRAINED SKILLS Nature +10, Stealth +14, Endurance +7, Acrobatics +14, Heal +10
UNTRAINED SKILLS Arcana +1, Bluff +2, Diplomacy +2, Dungeoneering +5, History +1, Insight +5, Intimidate +2, Perception +5, Religion +1, Streetwise +2, Thievery +7, Athletics +3
FEATS Level 1: Weapon Proficiency (Greatbow) Level 2: Weapon Expertise (Bow) Level 4: Weapon Focus (Bow)
POWERS Ranger at-will 1: Nimble Strike Ranger at-will 1: Twin Strike Ranger encounter 1: Singular Shot Ranger daily 1: Hunter's Bear Trap Ranger utility 2: Yield Ground Ranger encounter 3: Disruptive Strike Ranger daily 5: Splintering Shot
ITEMS Magic Greatbow +1, Amulet of Health +1, Arrows (30), Gauntlets of Blood (heroic tier), Veteran's Leather Armor +1 ====== Copy to Clipboard and Press the Import Button on the Summary Tab ======
| |
| | | Ферзь
Сообщения : 432
Лист персонажа Ник игрока: Классы: Rogue 1 [PF] / Wizard (Divination specialist) 4 [PF] / Unseen Seer 3 [CM] Раса: Human
| Тема: Re: Набор и генерация Вт 24 Июл 2012, 04:56 | |
| Вот билд со шмотками
====== Created Using Wizards of the Coast D&D Character Builder ====== Zak Kon, level 5 Tiefling, Paladin Build: Virtuous Paladin Versatile Expertise: Versatile Expertise (Heavy Blade) Versatile Expertise: Versatile Expertise (Holy Symbol)
FINAL ABILITY SCORES Str 14, Con 11, Dex 8, Int 14, Wis 15, Cha 19.
STARTING ABILITY SCORES Str 14, Con 11, Dex 8, Int 12, Wis 14, Cha 16.
AC: 23 Fort: 15 Reflex: 17 Will: 17 HP: 50 Surges: 10 Surge Value: 12
TRAINED SKILLS Religion +9, Insight +9, Intimidate +11, Diplomacy +11
UNTRAINED SKILLS Acrobatics -3, Arcana +4, Bluff +8, Dungeoneering +4, Endurance -2, Heal +4, History +4, Nature +4, Perception +4, Stealth -1, Streetwise +6, Thievery -3, Athletics
FEATS Level 1: Deva Heritage Level 2: Diabolic Soul Level 4: Versatile Expertise
POWERS Lay on Hands: Lay on Hands Paladin at-will 1: Ardent Strike Paladin at-will 1: Enfeebling Strike Paladin encounter 1: Dazzling Flare Paladin daily 1: Majestic Halo Paladin utility 2: Bless Weapon Paladin encounter 3: Invigorating Smite Paladin daily 5: Sign of Vulnerability
ITEMS Preservation Shield Heavy Shield (heroic tier), Reinforcing Plate Armor +1, Challenge-Seeking Longsword +1, Octogram of the Sovereign Host +1 ====== Copy to Clipboard and Press the Import Button on the Summary Tab ======
| |
| | | Ледомир
Сообщения : 643
Лист персонажа Ник игрока: Dhoine Классы: cliric 4/ fighter 1 Раса: человек
| Тема: Re: Набор и генерация Вт 24 Июл 2012, 05:07 | |
| ====== Created Using Wizards of the Coast D&D Character Builder ====== Ric, level 5 Drow, Sorcerer Build: Storm Sorcerer Spell Source: Storm Magic Darkfire: Darkfire Charisma
FINAL ABILITY SCORES Str 10, Con 12, Dex 19, Int 8, Wis 12, Cha 19.
STARTING ABILITY SCORES Str 10, Con 12, Dex 16, Int 8, Wis 12, Cha 16.
AC: 17 Fort: 14 Reflex: 17 Will: 19 HP: 44 Surges: 7 Surge Value: 11
TRAINED SKILLS Arcana +6, Dungeoneering +8, Endurance +8, Bluff +11
UNTRAINED SKILLS Acrobatics +6, Diplomacy +6, Heal +3, History +1, Insight +3, Intimidate +8, Nature +3, Perception +3, Religion +1, Stealth +8, Streetwise +6, Thievery +6, Athletics +2
FEATS Level 1: Battle Caster Defense Level 2: Astral Fire Level 4: Rising Spellfury
POWERS Sorcerer at-will 1: Lightning Strike Sorcerer at-will 1: Storm Walk Sorcerer encounter 1: Thundering Roar Sorcerer daily 1: Shocking Magnetism Sorcerer utility 2: Spatial Trip Sorcerer encounter 3: Dancing Lightning Sorcerer daily 5: Reeling Torment
ITEMS Wyrmtooth Dagger Dagger +1, Stoneskin Cloth Armor (Basic Clothing) +1, Lucky Charm +1 ====== Copy to Clipboard and Press the Import Button on the Summary Tab ======
| |
| | | Чогуир
Сообщения : 643
Лист персонажа Ник игрока: Классы: Rogue7/Fighter1 Раса: Human
| Тема: Re: Набор и генерация Вт 24 Июл 2012, 07:44 | |
| Скиньте мне свои чарлисты на iamtate@mail.ru, дабы я их мог смотреть в билдере.
З.ы. обновление поставил. Если не ставится - при установке обращайте внимание на папку, куда обновление по автомату пытается поставиться - на х64 системах он по умолчанию падает в program files вместо program files x86 | |
| | | Petrovna Storyteller
Сообщения : 2313
| Тема: Re: Набор и генерация Вт 24 Июл 2012, 16:28 | |
| я выслала но у меня ватэто: ====== Copy to Clipboard and Press the Import Button on the Summary Tab ====== - работает, то есть жмакаешь импорт во вкладке "саммари" и он генерит полный чарник Я капитан очевидность, да? | |
| | | Чогуир
Сообщения : 643
Лист персонажа Ник игрока: Классы: Rogue7/Fighter1 Раса: Human
| Тема: Re: Набор и генерация Чт 22 Ноя 2012, 18:50 | |
| Подмазали и поехали | |
| | | Ахав
Сообщения : 694
Лист персонажа Ник игрока: Классы: BARB,FIGH,SCOU,RANG Раса: Neantarthal
| Тема: Re: Набор и генерация Чт 22 Ноя 2012, 18:55 | |
| А я же вместо Блейн паладина замутил. Блейн типа умерла тогда. | |
| | | Petrovna Storyteller
Сообщения : 2313
| Тема: Re: Набор и генерация Чт 22 Ноя 2012, 19:59 | |
| Все, вроде я вспомнила свой билд примерно ) уф ) | |
| | | Чогуир
Сообщения : 643
Лист персонажа Ник игрока: Классы: Rogue7/Fighter1 Раса: Human
| Тема: Re: Набор и генерация Чт 22 Ноя 2012, 20:47 | |
| - Ахав пишет:
- А я же вместо Блейн паладина замутил. Блейн типа умерла тогда.
А, не проблема, поменяем) | |
| | | Чогуир
Сообщения : 643
Лист персонажа Ник игрока: Классы: Rogue7/Fighter1 Раса: Human
| Тема: Re: Набор и генерация Пт 23 Ноя 2012, 09:15 | |
| К сожалению в течение рабочего дня скорее всего не смогу считать ходы, поэтому сейчас играть будем медленнее и большей частью вечером. Но можно по-прежнему писать в тему заявки, задавать в аську вопросы (на это время найдется). | |
| | | Сильвер
Сообщения : 361
Лист персонажа Ник игрока: Классы: Раса:
| Тема: Re: Набор и генерация Пт 23 Ноя 2012, 11:23 | |
| Какая знакомая завязка а вот билд уже позабылся, да. | |
| | | Чогуир
Сообщения : 643
Лист персонажа Ник игрока: Классы: Rogue7/Fighter1 Раса: Human
| Тема: Re: Набор и генерация Пт 23 Ноя 2012, 17:10 | |
| А уж как я ничего не помню) ну ничего, втянуться недолго) | |
| | | | Набор и генерация | |
|
Похожие темы | |
|
| Права доступа к этому форуму: | Вы не можете отвечать на сообщения
| |
| |
| |